Tuesday, January 27, 2009

Expo Raya Cina kat Kluang, best ke?

Semalam aku dgn fmly aku g lar expo kt bnda tu. haih cm hampeh je? kurg sambutan lah. tp lantak arh. aku g ctu pun sje jln2. cm mak aku ckp, "kita g sini bejalan utk senaman je" haha. mak aku punya ayat ta bleyy blar.

Pastu dah round2 kt expo tu agak2 cm tde pape, blah arh. dan dgn tanpa segan silu aku menge'pow' mak aku. "ma blnje slurpee~" haha. dpt beb. mula2 uh g 7E kt bnda tu, aku blm msuk da nmpk dia tulis kt mesin tu, "harap maaf, mesin rosak" huh. msuk alek kreta. bpk bengang. sebbek aku ta msuk lgy. akk yg kje kt ctu da senyum2. dobo je. asik2 rosak, "weyy susa sngt ke na btl kan mesin tu?" huh.

Tanpa sebarang kompromi, bpk aku pun twos g tmn intan. g 7E sne. tu jelah yg paling dkt kan? sebbek mesin sne tk rosak. law rosak guk mmg kne lah sepatah dua kata dr aku. dulik apee. kita ada hak sbg pengguna dan pembeli maa. btl ta? haihh. 7E ohh 7E..

No comments:

Post a Comment