Thursday, April 30, 2009

apa cerita?

memandangkan skrg bru aku ada mse na tulis blog niy, aku akn cte apa yg aku na cte skrg. haha ayt tah pape aku niy. (--_)"

emm FIRST,

KAWAD.

oky nak cte pasal kawad lah kan. yg lepas aku cte pasal krs, skrg nk cte pasal go dan ngo lark. emm. baru2 niy, tanggal 28 April 2009, kawad go dan ngo berlangsung. go kat ssaj, ngo kat stadium. fuh, saingan hebat2 belaka. dan ini keputusannya :-

GO Perempuan :

1. Polis SSAJ
2. Bomba THO
3. Polis Kahang Bt 23
Komander Terbaik : SSAJ

GO Lelaki :

1. Polis SSAJ
2. Polis STK
3. Polis Spg Renggam
Komander Terbaik : SSAJ

NGO Perempuan :

1. PBSM SSAJ
2. Briged SJM
3. PPI THO

NGO Lelaki :

1. Pengakap STK
2. Pengakap SJM
3. PBSM SMAKJ

***


itulah dia keputusannya. SSAJ mantap gyle tahun niy. sume dia sapu g negeri. bapak aku bangga tol. haha. pastu, pengetua baru dia lgy laa bangga. baru masuk sch tu je, mcm2 dah johan. jgn kerek sudahh. hahaa. pape pun, harumkan la nama kluang yeaa! gambate! (^^,)~

***
niy gambar2 utk tatapan semua ~













sekian shj gambar2 mse kwd daerah ~

No comments:

Post a Comment